Acasa, cu forte proaspete

on luni, 29 noiembrie 2010
Asa cum v-am anuntat, eu, Filip-George Pircan-Presedintele C.S.E., impreuna cu colega noastra Andreea Cozma-Director de departament si cu alti opt membrii ai biroului executiv al C.J.E.-Brasov, am fost delegati sa participam la intalnirea Consiliului Regional al Elevilor, intalnire ce avut loc in localitatea Izvorul Muresului, din judetul Harghita, o zona minunata de munte, situata la altitudinea de 1000 de metri, la poalele muntilor Hăşmaşu Mare.
Acolo am avut mai multe sedinte si team building-uri, din care am acumulat un bagaj foarte mare de cunostinte legate de "profesia" de lider, pe care o sa vi le impartasesc si voua intr-o sedinta organizata numai pentru acest lucru. Am invatat ce inseamna sa fi o persoana cu adevarat implicata, cum sa ajungi la un consens cu alte cateva zeci sau chiar sute de persoane care nu intotdeauna sunt de aceeasi parere cu tine, si, nu in ultimul rand, cum sa imparti timpul dedicat "lucrurilor serioase" cu distractia, care a fost din plin la aceasta intalnire, insa, mai multe o sa va spun personal in viitorul apropiat.
In continuare sunt postate cateva fotografii de la diferitele activitati la care am participat (fotografii ce pot fi publicate:)) ), insotite de cateva cuvinte.









Sedinta cu Domnul Romeo Mosoiu-Consilier personal al Ministrului Tineretului si Sportului(centru-stanga), Ferencz Salamon Alpar-Şeful Inspectoratului Şcolar Judeţean Harghita(centru-dreapta), si alte doua reprezentante ale I.S.J Harghita.

Unul dintre atelierele de lucru.

Sedinta cu Cezar Stancu-Direcorul Agentiei Nationale pentru Sport si Tineret(stanga), Romeo Mosoiu-Consilier personal al Ministrului Tineretului si Sportului(centru-stanga), Szell Lorincz-Subsecretar de stat in cadrul Autoritatii Nationale pentru Sport si Tineret (centru-dreapta) si Sorin Vlaic-Prof. coordonator al Consiliului National al Elevilor (dreapta)




Munţii Hăşmaşu Mare, locul de unde izvorăsc Mureşul si Oltul (panorama de la fereastra hotelului)





Cu o parte din reprezentantele judetului Ilfov, (in drum spre o sedinta)







Impreuna la un foc de tabara(multumim organizatorilor)




Si in final, distractia din fiecare seara(din nou multumim organizatorilor)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu